Praca wzbogaca
Konsultant
Profesje
Knight- To wojownik, który uwielbia walkę w zwarciu. Po wybraniu tej profesji statystyki Siły i Szybkości rosną o 2 kolejne punkty. Do twojego Ekwipunku możesz dopisać katanę(50 o.z)(Czyli miecz używany w Japonii- jego siła to 50 a wytrzymałość 30). Pojemność knighta jest dwa razy większa. Knight może mieć Jutsu, których atutem jest walka w zwarciu
Mag- Albo Czarodziej zależy jak kto woli, potrafi używać Magi(Jutsu) ofensywnej ze zwiększoną skutecznością, oraz za dwa razy mniejsze koszty. Dzięki temu ma on przewagę nad przeciwnikiem. Mag może stworzyć potwory go osiągnie rangę Starszego Shinobi. Ma on 2 razy mniejsza pojemność
Druid- Jedyna profesja, która może sie ubiegać o prawo Kontroli Żywiołów. Jako jedyna rasa w grze, również potrafi leczyć ludzi. Medyczne jutsu, są dla niego dwa razy tańsze i wykonuje je dwa razy szybciej. Jego jutsu mogą zmniejszyć rany po ataku Knighta dwa razy. Jeżeli chodzi o Jutsu ofensywne to ma ich max. 3.
Paladyn- Celność paladyna wzrasta dwa razy. Do swojego Ekwipunku może dopisać sobie Elfickii Łuk, który waży tylko 5 o.z. Paladyn potrafi sam wytwarzać strzały, dlatego nie musi ich trzymać w Ekwipunku. Jego jutsu mogą być tylko tymi, którymi atakuje sie na dystans. W zwarciu Paladyn jest bez Szans.
Angel- Inaczej Anioł, nie ma specjalnych atutów, jego umiejętności są w każdej statystyce równe, jako jedyna z profesji nie znajduje sie na ziemi lecz w niebie, ma skrzydła, potrafi latać tak jak Mag czy Druid po użyciu odpowiedniego Czaru.
Wykres:
Knight-Zwarcie 10/10,Magia 2/10,Dystans 5/10
Mag-Zwarcie 4/10, Magia 10/10, Dystans 4/10
Druid- Zwarcie 1/10, Magia 10/10, Dystans 1/10
Paladyn- Zwarcie 2/10, Magia 3/10, Dystans 10/10
Angel- Zwarcie 5/10, Magia 5/10, Dystans 5/10
To jest wykres siły danej profesji. W Szkołach można zwiększać umiejętności swojej Profesji, np. Knight- z Magi 2/10 zwiększyć na 3/10. Szczegóły rozwijania swojej postaci, znajdują się w szkołach danej dziedziny. Oczywiście takie poprawianie umiejętności nie jest odrazu i za darmo.
To mój pomysł żeby wsadzić takie profesje, można to jeszcze udoskonalić i dodac kilka nowych propozycji.
Co sądzicie?
Offline
Myśle że to troche... zbyt ubogie. Na forum jest masa profesji
Profesja (profeksja powinna składać się z dwóch członów, wojennego i pokojowego Np: "mag bitewny/piekarz" lub "łucznik/myśliwy Oto profesje wojenne: Magowie: Nekromanta Mag/Czarodziej Mistrz/Pani Ognia Mistrz/Pani Rzecznej Toni Mistrz/Pani Huraganu Mistrz/Pani Ziemi Mistrz/Pani Nocy Mistrz/Pani Słońca Czarownica/Wiedźma Druid Szaman Kapłan Mag Bitewny Mag Zapamiętywacz Kastern-Ha Najemnik Wojownicy: Motykarz Paladyn Strzelec Berserker Barbita Alb-tern Najemnik Polimorfita To profesje pokojowe: Psionita/Psion Kowal Treser Rzemieślnik Producent Alchemik Bard Kupiec Marynarz To zaś profesje łączące w sobie profesje wojenną i pokojową (jeśli je wybierasz nie musisz już wybierac pozostałych): Złodziej Strażnik Łowca/Tropiciel Tancerz Cienia):
Chciałbym zebyśmy się tego trzymali bo to nadaje klimat grze.
Do tego, każda profesja (z tych co podałem) mogłaby mieć dostęp do innego miejsca w grze. (druid do ogrodu, Tancerz Cienia do cechu zabójców...).
Offline
Shinsou to sa profesje, ras jest mniej.
- Ludzie - Elfy - Krasnoludy - Anioły (również upadłe) - Duchy (śmiertelników jak i przyrody) - Niziołki (albo hobbity) - Korganie (ludzie- płazy) - Smoki - Żywe wampiry - Kotołaki - Nimfy - Hetrasi (humanoidalne jaszczury) - Kreey (małe istoty, wywodzą sie od ptaków)
Offline
Shinsou żadna nie jest najlepsza bo każda potrzebuje innych do współegzystencji. Wszystko jest tak wyliczone żeby nikt nie miał za łatwo, jek np ducha nie zabijesz żadną zwykłą bronią to np srebro i magia są dla nich śmiertelne. Dlatego Duchy są świetnymi wojownikami i nikim innym, jak anioł jest mniej więcej po równo magiem i wojownikiem dobrym to cała jego potęga leży w szybkości. Krasnoludy są silne, korganie żyją i eksplorują pod wodą... uwierz mi ze niczego nie zaniedbałem w tej materii.
Offline
z klasami sobie dajmy spokój, to już na forum swoim mówiłem. Nie ma co się rozdrabniać, profesja powinna określać gracza i tylko tyle bo jak ktoś ma zdobywac kolejne stopnie w swojej profesji to się zwyczajnie nudno robi a tak, zodbywasz doświadczenie w jakiejś dziedzinie. Jesteś coraz lepszy, możesz robić coraz ciekawsze rzeczy... i nie ogranicza Cie to że jako alchemik jesteś tylko alchemikiem bagiennym czy trucicielem.
Offline