- Projekt Zakon - nowa perspektywa http://www.projektzakon.pun.pl/index.php - Złote myśli Teamu http://www.projektzakon.pun.pl/viewforum.php?id=11 - Profesje http://www.projektzakon.pun.pl/viewtopic.php?id=10 |
Aershis Akare - 2008-06-07 07:32:50 |
Profesje |
Mangel - 2008-06-07 07:47:29 |
Myśle że to troche... zbyt ubogie. Na forum jest masa profesji Kod:Profesja (profeksja powinna składać się z dwóch członów, wojennego i pokojowego Np: "mag bitewny/piekarz" lub "łucznik/myśliwy Oto profesje wojenne: Magowie: Nekromanta Mag/Czarodziej Mistrz/Pani Ognia Mistrz/Pani Rzecznej Toni Mistrz/Pani Huraganu Mistrz/Pani Ziemi Mistrz/Pani Nocy Mistrz/Pani Słońca Czarownica/Wiedźma Druid Szaman Kapłan Mag Bitewny Mag Zapamiętywacz Kastern-Ha Najemnik Wojownicy: Motykarz Paladyn Strzelec Berserker Barbita Alb-tern Najemnik Polimorfita To profesje pokojowe: Psionita/Psion Kowal Treser Rzemieślnik Producent Alchemik Bard Kupiec Marynarz To zaś profesje łączące w sobie profesje wojenną i pokojową (jeśli je wybierasz nie musisz już wybierac pozostałych): Złodziej Strażnik Łowca/Tropiciel Tancerz Cienia): Chciałbym zebyśmy się tego trzymali bo to nadaje klimat grze. |
Shinsou - 2008-06-07 08:56:36 |
Mangel podal o wiele duzo ras, wiec mysle ze nie trzeba dodawac juz nowych. Takie wystarcza |
Mangel - 2008-06-07 09:08:38 |
Shinsou to sa profesje, ras jest mniej. Kod:- Ludzie - Elfy - Krasnoludy - Anioły (również upadłe) - Duchy (śmiertelników jak i przyrody) - Niziołki (albo hobbity) - Korganie (ludzie- płazy) - Smoki - Żywe wampiry - Kotołaki - Nimfy - Hetrasi (humanoidalne jaszczury) - Kreey (małe istoty, wywodzą sie od ptaków) |
Shinsou - 2008-06-07 09:10:04 |
A nie sadzisz, ze ludzie sie beda zastanawiac jaka rase wybrac, bo nie beda wiedziec, ktora jest lepsza. Wedlug mnie takie powinny zostac, przynajmiej takie jest moje zadnie, nie wiem jak innych. |
Mangel - 2008-06-07 09:13:11 |
Shinsou żadna nie jest najlepsza bo każda potrzebuje innych do współegzystencji. Wszystko jest tak wyliczone żeby nikt nie miał za łatwo, jek np ducha nie zabijesz żadną zwykłą bronią to np srebro i magia są dla nich śmiertelne. Dlatego Duchy są świetnymi wojownikami i nikim innym, jak anioł jest mniej więcej po równo magiem i wojownikiem dobrym to cała jego potęga leży w szybkości. Krasnoludy są silne, korganie żyją i eksplorują pod wodą... uwierz mi ze niczego nie zaniedbałem w tej materii. |
Shinsou - 2008-06-07 09:14:10 |
No chyba, ze tak. Pomysle nad klasami oraz rasami to dam ci znac. |
Mangel - 2008-06-07 09:17:43 |
z klasami sobie dajmy spokój, to już na forum swoim mówiłem. Nie ma co się rozdrabniać, profesja powinna określać gracza i tylko tyle bo jak ktoś ma zdobywac kolejne stopnie w swojej profesji to się zwyczajnie nudno robi a tak, zodbywasz doświadczenie w jakiejś dziedzinie. Jesteś coraz lepszy, możesz robić coraz ciekawsze rzeczy... i nie ogranicza Cie to że jako alchemik jesteś tylko alchemikiem bagiennym czy trucicielem. |
Shiba - 2008-06-07 11:37:04 |
Do profesji proponuję (koniecznie wdług mnie) łowca i złodziej! ;) |
Mangel - 2008-06-07 11:40:08 |
Shiba czytaj uważnie, przecież są wymienione. |