Mangel - 2008-06-06 21:31:39

Zasady są w miarę proste, choć to tylko ogólne zasady całego projektu. Zasady dla poszczególnych jego części wyłonią się z czasem.

1. Lojalność wobec reszty – jeśli razem pracujemy to trzymamy się razem i nie znikamy czy uciekamy do konkurencji.
2. Równo dzielimy zyski i straty – bez migania. Jak wszyscy to wszyscy.
3. Dzielimy się na trzy odrębne zespoły. Jeden pracuje nad grą, drugi nad vortalem a trzeci jest lotną brygadą pomocniczą. Taki podział zapewni nam bardziej produktywne działanie i możliwość wykazania się. Grupy z czasem będą się wymieniać zadaniami.
4. Każda grupa ma jedną osobę głównodowodzącą której podlega reszta. Głównodowodzący są wybierani przeze mnie i tego się trzymamy (silna władza centralna to niestety konieczność.).
5. Szanujemy się wzajemnie, swoją pracę i obowiązki które się nam powierza. Nikt nikogo nie pogania i nie poucza, od tego są głównodowodzący.
6. Każdy pracuje jako jednostka ale sukcesy i porażki są wspólne, jeśli coś nie pójdzie, oznacza to że wszyscy nawaliliśmy.
7. Członków Teamu dobiera się różnorako, czasem wystarczy głos głównodowodzącego, czasem opinia zbiorcza całego teamu, wybór metody uzależniony jest od sytuacji.
8. Pamięć o tych regułach jest obowiązkowa, osoby o słabej pamięci krótko i długo trwałej mogą sobie odpuścić na wstępie.

www.nightmarewarriorsforum.pun.pl www.klaps.pun.pl www.skuterfans.pun.pl www.fff.pun.pl www.avatar.pun.pl